fredag 30 december 2011

Dagen idag och funderingar

Idag har vi varit till min styva syster Therese och hennes Tobbe. Dom har just flyttat till ett alldeles underbart sagohus. Jättemysigt! Min styva syster är alltså min styvsyster. Dom är inte alls så elaka som det sägs i sagorna, inte ens om dom bor i sagohus.

Funderingar...
Jag har ju fortfarande inte nåt internet utan jag snyltar på andras. Så jag har inte alls varit särskilt flitig med bloggen och det här är den månaden jag haft flest läsare. Skumt...
Kan vara att mitt ordbajseri är en anledning. Det kanske är så att det är en lättnad att titta in här och glädjas över att inte se några nya inlägg.
Det kan ju också vara för att jag hamnat på Distansritt.nu`s länklista, som förövrigt är världens bästa länklista och jag är mycket hedrad.

Då känns det väl som att jag behöver skriva nåt distansigt. Men jag har inte så mycket att skriva om på den fronten just för tillfället. Mer än att det är ganska praktiskt att vara distanstänkande i sin ridning överlag så man i brist på transport kan ta den odistanstränade hästen och rida knappt ett par mil för att övernatta, dagen efter göra tre starter i julklappshoppningen och sen rida hem igen och hästen är helt oberörd.

Nu blir det chips och film med dottern och en alldeles för chipssugen katt.

Tack för i år och på återseende 2012!

1 kommentar:

Unknown sa...

Häääääj!
Å GOD FORTSÄTTNING PÅ ÅRET!

Haha...jag gillar verkligen ditt sätt att mangla ut läsvärda inlägg!
Man blir så rackarns glad och sitter här å fnissar för sig själv.

Jasså inget intärnäääät??
Du får ta å fixa det, så du kan överösa oss alla med dina väl valda ord!..hehe.

Ha det bäst, så hörs vi lättar!
Kram Hilla