onsdag 7 maj 2014

Det här med att blogga

...gör man av olika anledningar. För mig har det med skrivlust att göra. Den har lyst med sin frånvaro. Ibland har den kikat fram lite bakom ett hörn men inte bett om att nedteckna nåt. Mer som ett snabbt tittut.
Vissa följer ett visst ämne, ett intresse, sin vardag, marknadsföring av sig själv och andra etc. Jag har ingen röd tråd även om det blir en hel del häst förstås. Jag skriver för mig när jag känner för det och om det jag känner för. Att folk faktiskt vill läsa är förvånande och en fantastisk bonus.
Folk tittar fortfarande in här och det är jätteroligt. Tack!

Nu är det också en massa häst. Wiszca och jag tränar på och snart är det dax för husmorssemester igen. Gawin mår också bra och vi gör det vi känner för. Inom det som vi tycker är rimliga gränser. Vad andra tycker har vi ju aldrig bekymrat oss om. Båda hästarna är glada, balanserade och samarbetsvilliga. Dom kommunicerar och lyssnas på.
Kärlek och samhörighet och känsla.

4 kommentarer:

Hannis sa...

Precis som det ska vara med andra ord!
Samhörighet och kärlek är det viktigaste. Vad andra sen må tänka, tycka och tro är oviktigt.

Dom där relationerna med djuren...
Alltså vad 17 gjorde man utan den??

Kia sa...

Hej!
Ja men då är det väl som det ska vara. Man gör som man själv vill och känner med bloggandet.

Ha en toppen helg!
Kram Kia

Team Åsgård sa...

Inom hästvärlden tycker folk en himla massa hela tiden. Rätt har alla också... Uttrycket ju mer man kan ju mer inser man att man behöver lära sig stämmer väldigt bra. Mycket okunskap om hästar inom ridvärlden föder förskräckligt många "experter".

Team Åsgård sa...

Jag har saknat det också. Tack, ha en toppenhelg du också:) Kram!