måndag 18 juli 2011

Trägen vinner!

Det är tur att man är envis som en blå gris när man inte är nåt datasnille. Men det är inte bra för hälsan att hålla på med sånt här. Nu har i alla fall Wiszca och Gawin varsin sida, och man kan till och med klicka på deras bilder ute till höger och komma till deras sidor. Det ska man kunna, tror jag?

Inte var det lätt inte. Först ska man komma på hur man gör. Tur att man är läskunnig, frågan är bara var man ska läsa. När sidhistorierna var avklarade var det dax för bilder. Dom där jävla bilderna... Det blev riktigt skapligt tillslut ändå. Till en början.

Då fick jag den strålande idén att jag skulle länka deras bilder på högerkanten till deras sidor. Hur dum får man bli?
Jaa, joo... det var ju bara att fixa in länken på raden och klicka spara. Plättlätt! Åh, vad duktig jag kände mig.

Wiszcas bild blev jätteliten. Okej - ta en snus, dricka kaffe, gå på toa, klampa i trappen, säga fula ord, plippa på datorn. Då blev bilden jättestor!

Dax för lunch och djupandning.

Bloggar har ju alla människor. Hur svårt kan det va?

Inga kommentarer: