onsdag 1 augusti 2012

Det närmar sig...


...Svenska mästerskapen i beridet bågskytte på Ulvstorp i Björkvik. Nu är det bråda dagar, och nätter. På fredag kommer alla som ska göra upp om vem som är den bästa bågskytten i full galopp. Tävlingarna börjar kl 9.00 både lördag och söndag. Man tävlar i två grenar och innan söndagen är över vet vi vem som åker hem hem med den äran. Vi vet också hur himla illa tränad jag är...

För allas vår trevnad har jag bangat och dragit mig tillbaka till klass 2 som är en träningsklass för dom som vill prova på sporten. Eller för oss med kanonkuleponny och egenpåhittade gångarter som främst praktiseras på tvären utan att nudda marken.

3 kommentarer:

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hoppas det gick bra på tävlingarna under helgen :O)

Kram Milla

Kia sa...

Låter spännade! Hoppas det går bra!

Kan säga att även om bromsarna brukar låta mig vara så är de himla irriterande att ha surrande runt sig. Vet ett år i Finland och vi hade stannat med båten på en ö för att äta lunch. VI kunde inte sitta still, fick gå/springa runt för bromsarna var efter. Åkte sen till ett annat ställe och där var det lungt.

Ha en toppen dag!
Kram Kia

mitt liv som jag sa...

Det lät roligt :), hoppas att det gick bra! Kram Jennifer