tisdag 7 augusti 2012

SM Beridet Bågskytte

Vilken fantastiskt rolig helg vi har haft på Ulvstorp. Svenska mästerskapen i beridet bågskytte 2012 avlöpte väl och i fint väder. Jag har träffat så många trevlig människor och hästar. Jag ska inte skriva så mycket mer nu utan lägger in lite länkar:



Här är en film som en av våra duktiga finska gäster tagit med kamera på hjälmen.

Sist men inte minst bilder på mina hästar tagna av Jörgen Hellmark.


Carrå och Gawin


Jag och Wiszca

Det kommer mer både text och bild från tävlingen sen. Det har varit en hektisk helg och min hjärna har tagit ledigt några dagar. Det är ju som vanligt efter en tävling en del efterarbete kvar också. 
Men jag kan säga så mycket som så att jag är oerhört nöjd och glad över helgen och jag har verkligen fått mersmak.
Jag är också mer än nöjd med min älskade lilla gräddbakelse Wiszca som överträffade mina vildaste fantasier. Och jag känner en gränslös tacksamhet för att vi valt rätt väg i träningen. Vi snackade ihop oss och det hela slutade med att hon visade mig hur vi skulle göra. Kärlek.

3 kommentarer:

Hannis sa...

Så himla coolt!
Skjuter pilar sittandes på hästryggen.
Nu för tiden vet jag inte om jag skulle klara av att sitta kvar ens i skritt=))

Vad kul att du är nöjd också!

Kia sa...

Ser skitkul ut, inte du aalltså utan hela grejen. : )

Kram Kia

Fru Sederblad sa...

Vad häftigt! Har aldrig hört talas om det förut!