söndag 2 juni 2013

Födelsedagskalasridning

Idag fyller min själs älskade och syster i fördömelsen 14 år. Tänk att min lilla gräddbakelse blivit så gammal. Hon var 3 år och ljuvligheten själv när vi träffades för första gången. Nu är hon medelålders.

Högtidsdagen firades med fikaridning. Dottern och jag fikade och red. Hästarna fick springa och var glada även utan fika. Dom försökte ju förstås sno åt sig kakor men det var ju inte helt otippat. Gawin lyckades sno åt sig en snus härom dan så nån måtta får det va.

Det blev inga fartränder idag så Wiszca hade lite åsikter om tempot men hon var ändå riktigt nöjd med kalaset. Man kan ju inte få allt här i världen och inte fyllde hon jämnt heller.

Jag har ingen aning om varför bilderna hamnar på tvären eller hur jag ska få dom att vända på sig. Teknikens under...

5 kommentarer:

Kia sa...

Gillade han snuset? :) Eller fick han en chock?

Ha en toppen dag!
Kram Kia

Concept_By_Sarah sa...

Fikaridning, vad mysigt det låter, måste jag nog också testa:-). Kram Sarah

Concept_By_Sarah sa...

Fikaridning, vad mysigt det låter, måste jag nog också testa:-). Kram Sarah

Team Åsgård sa...

Jamen det är ju det som är det värsta att han gillar verkligen snus. Han gör allt han kan för att sno åt sig men jag tror inte det är så bra för magen. Han har inte fattat att man ska ha det under läppen utan sväljer bara rakt av. Halsar ur flaska gör han också!

Team Åsgård sa...

Är man ute några timmar är det gott med fika. På vintern kör vi med O'boy:)