torsdag 21 mars 2013

Tröskad

Så känns det efter massagen igår. Som att jag blivit överkörd av en skördetröska, tröskad och utsprutad på ett flak. Eller översprungen av ett gäng vildsvin. Inte för att jag har blivit varken så jag vet hur det känns men man kan ju tänka sig med lite fantasi och det har jag så det räcker och blir över.

Japp, den tog precis perfekt den där massagen. Dagen idag har ägnats åt piller, värmekudde, vattenhinkande och långpromenad med Nisse. Nu börjar jag nästan bli som folk faktiskt.


Här är det en helt underbar vinterdag idag, 2 minus och strålande sol. Om man ska ha nåt att gnälla över, och det ska man ju, så blåser det svinkallt men det gör inget.


Såhär ser skogen ut efter vildsvinens framfart genom tjälad mark. Imponerande!
Ja, det är ungefär såhär jag känner mig...

Här är länken till min duktiga massös för er som vill bli tröskade:

4 kommentarer:

Kia sa...

Skönt att massagen tog!
Ha en toppen kväll!
Kram Kia

Caroline Åsgård sa...

Sist jag red i skogen med Gawin var det så uppbökat att inte ens han hittade! Kram!

Team Åsgård sa...

Det här är hoppstigen. Fatta hur fint det kommer bli till våren med all lera. Slutridet där på ett bra tag...

mitt liv som jag sa...

Så roligt att få läsa inlägg hos dig igen :).
Skönt att massagen tog hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll nu!

Och grattis till att du blivit mormor :). Vilken otroligt söt hund, jag älskar Fransk Bulldog, de är så fina.

Ha det! Kram Jennifer